Top Ad 728x90

30.8.16

, ,

H λέξη που σε κάνει να πιστεύεις πως υπάρχουν θαύματα στη ζωή


H λέξη που σε κάνει να πιστεύεις πως υπάρχουν θαύματα στη ζωή

Μπροστά στην οθόνη, αναρωτήθηκα. Γράψε, μου λέει ο εαυτός μου. Γράψε ότι γράψει το χέρι σου. Γράψε σκέψεις υποσυνείδητες, χωρίς καμιά προσπάθεια να σκεφθείς το τι θα γράψεις. Άφησε το χέρι σου μόνο να κινείται. Ξέρει αυτό τι θα σου βγάλει στην επιφάνεια.

Aυτές οι σκέψεις σε προσδιορίζουν, είτε είναι πληγωμένες κι αναζητούν την ίαση, είτε είναι σκέψεις που θέλουν να καλπάσουν από τα βάθη προς την κορυφή. Ότι κι είναι είναι μέρος δικό σου, υπάρχουν μέσα σου, κρυμένες ή επί ποδός μάχης.

Όποτε βρίσκομαι σε μια τέτοια κατάσταση οι αναπνοές μου γιγαντώνονται. Γίνονται βαθειές και πλατιές! Τα μάτια μου παίρνουν μια λάμψη και διογκώνονται από την αντανάκλασή της. Νομίζω πως επικοινωνώ με έναν άλλο κόσμο. Μετά αισθάνομαι πιο δυνατός. Μου φαίνεται πως φορτίζονται οι μπαταρίες μου, όπως ένα κινητό.

Έρχονται σκέψεις πολλές. Σπρώχνονται να βγουν στο φως. Δεν τις προλαβαίνω όλες. Τους λέω να έχουν υπομονή. Αυτή είναι η λέξη που σε κάνει να πιστεύεις πως υπάρχουν θαύματα στη ζωή. Υπομονή! Μου έλεγε η φίλη μου η Μαρία πάντα: "Η καλύτερη ανταμοιβή της Υπομονής, είναι η ίδια η Υπομονή"! Μου άρεσε σαν άκουσμα, κι άρχισα να το μεταδίδω με τη σειρά μου. Μετά το εμπέδωσα μέσα από τη δίνη των καθημερινών καταστάσεων. Αυτό κάνω και τώρα, υπομονή. Τελικά -συλλογιζόμουν πριν λίγες μέρες- είναι από τα σπουδαιότερα κείμενα της Αγίας Γραφής, το στόρι με την Υπομονή του Ιώβ. Έχει πολύ σοφία αυτή η υπόθεση και σχετίζεται με τη Δύναμη της πίστης.

Η πίστη πάλι είναι το πιο ισχυρό εφόδιο για να πας μπροστά. Χωρίς αυτήν δεν μπορείς να επιτύχεις τίποτε. Μιλάω συχνά για την πίστη στις συζητήσεις μου. Είναι ολόκληρος μηχανισμός η ζωή. Βρε που μας έφερε ο Θεός να ζήσουμε! Για να τον Δοξάσουμε, μας βγάζει τον Αδόξαστο!

Μη μιλάς μου λένε οι θρήσκοι έτσι για τον Θεό. Τους χαμογελάω πάντα και τους λέω, ναι, σιγά μην με παρεξηγήσει. Η λογική μου υπάρχει για να τα ανακατεύει όλα. Πίσω από κάθε συλλογισμό, κάτι καινούργιο κυοφορείται μέσα σου. Όλο σπόρους ρίχνουμε πάνω στο έδαφό μας, άλλοι φυτρώνουν, άλλοι είναι ότι πρέπει για τα ζιζάνια, άλλοι μόλις βγουν τους τρώει ο αέρας. Το μυαλό έχει σημασία. Αν λειτουργεί μαζί με την καρδιά, η αγάπη είναι αυτή που θα επιλέξει και θα φροντίσει τη σπορά που θα σε θρέψει.

Αυτά για σήμερα, έτσι όπως μου βγήκαν. Δοκίμιο άλλωστε είναι το πέρασμα του καθενός μας από δω. Όσοι το καταλαβαίνουν καλώς, όσοι δεν το καταλαβαίνουν, θα έλθει η ώρα που θα το καταλάβουν...




By Stelios

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Top Ad 728x90