Top Ad 728x90

21.8.16

, ,

Τώρα γνωρίζω να ξεπερνώ τους δρόμους που δεν έχουν διέξοδο


 

Τώρα γνωρίζω να ξεπερνώ τους δρόμους που δεν έχουν διέξοδο

Ήλθες να μου δείξεις πόσο δύσκολος είναι ο δρόμος, κάθε φορά που αγνοώ τον χάρτη της πορείας.

Με παίδεψες αλύπητα, φορτώνοντας όλα τα βάρη στους ώμους μου. Τώρα τα πληρώνεις όλα, μου είπες.
Το ήξερα πως έτσι θα συνέβαινε και συνέχιζα να περπατώ με όλες τις δυνάμεις που ανακάλυπτα να υπάρχουν μέσα μου. Άλλη μια δοκιμασία.


Δεν πτοούμαι ωστόσο. Σκέπτομαι πάντα, σαν μόνιμη αρχή, από το βάθος του υποσυνειδήτου μου. Όλα τα δεινά τα καταχωρώ στο παρελθόν και προσθέτω καλά προγράμματα του μέλλοντος. Το κερδίζω κι αυτό το παιγνίδι σου, ζωή.

Όσο ο πλούτος του Σύμπανος είναι μέσα στην αφθονία, θα συνυπάρχω κι εγώ μαζί του.
Είμαι δικαιούχος των αγαθών Σου. 


Τώρα γνωρίζω να ξεπερνώ και τους δρόμους που δεν έχουν διέξοδο.



By Stelios

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Top Ad 728x90