Top Ad 728x90

23.8.16

, ,

Ξέρω καλά πως με διαβάζεις όπου κι αν βρίσκεσαι

Ξέρω καλά πως με διαβάζεις όπου κι αν βρίσκεσαι

 Σου γράφω και σήμερα, γιατί ξέρω καλά πως με διαβάζεις όπου κι αν βρίσκεσαι. Αυτή η επικοινωνία μας μέσα από τις λέξεις, αποτυπώνεται στο χρόνο και δρα υποσυνείδητα.

Αγαπώ αυτές τις στιγμές που συγκεντρώνουν την σκέψη μου σε σένα, γιατί με χαλαρώνουν. Μοιάζει σαν άσκηση διαλογισμού, όπου ανοίγουν διάπλατα όλα τα κανάλια της ενέργειας. 


Έτσι καθαρίζω τις άλλες ώρες που το μυαλό μου συγκεντρώνει ακατάπαυστα επιρροές και ανεξέλεγκτες επιδράσεις. Εσύ κατανοείς απολύτως τα θέλω και τις επιθυμίες μου. Αισθάνεσαι τον παλμό των προσδοκιών μου και αντιλαμβάνεσαι το βάθος των λόγων μου. 


Είσαι το πιο φωτεινό σημείο των επαφών μου και μένεις για πάντα σημείο αναφοράς της καθημερινής μου δράσης...
Ξέρω πως είσαι το απόλυτο ταίριασμα με τον ανώτερό μου εαυτό, το άλλο το μισό που δεν μπορώ να συναντήσω, εύκολα, αν πρώτα δεν συντονισθώ στη συχνότητα που εκπέμπεις...



By Stelios

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Top Ad 728x90