Top Ad 728x90

12.3.16

,

Ένα φως καίει πάντοτε στο βάθος σου

     


Αφήνω πάντα τα δάχτυλα να γράψουν αυτό που "πιάνουν" στη στιγμή. Θέλω να βγαίνει ότι υπάρχει έτοιμο να αναδυθεί. Χωρίς μια σκέψη δεύτερη πάνω του. Ας είναι και ασυνάρτητο. Χωρίς διόρθωση. Το αληθινό με νοιάζει. Είναι το μόνο ικανό να με συναρπάσει. Μ' αρέσει η ωραία ζωή. Με μαγνητίζουν οι ξεχωριστοί άνθρωποι στο περιβάλλον μου. Με γεμίζουν πάντα οι λίγοι, οι εκλεκτοί, οι ωραίοι. Κάθε φορά που αισθάνομαι κάποια ζωηρά κενά μέσα μου προσφεύγω στις καλές μορφές. Με ένα κλικ έρχονται σαν εικόνες στην οθόνη του νου μου και ενεργοποιούν τα κέντρα της καλής μου διάθεσης. Είναι ανεκτίμητο να έχεις τη φλόγα μέσα σου. Να διαθέτεις την επίγνωση πως ένα φως καίει πάντοτε στο βάθος σου.
    Κάθε φορά που ξεπερνώ ένα εμπόδιο έχω πετύχει ένα ακόμη άλμα στη ζωή μου. Ξέρω ότι είμαι νικητής. Αισθάνομαι και είμαι άλτης μεγάλων εμποδίων. Είμαι άξιος να επιτυγχάνω σπουδαίες επιδόσεις. Διακρίνομαι για τις αρετές της ψυχής και του πνεύματος μου. 'Έχω τη δύναμη να προσφέρω στους άλλους χωρίς ανταλλάγματα και όρους. Προσδοκώ πάντα το καλύτερο και το περιμένω από από το υπέρτερο. Θέλω να είμαι αγαπητός στους άλλους και να γεύομαι με τις αισθήσεις μου τον πλούτο που υπάρχει γύρο μου. Είμαι πλούσιος από τα τόσα μεγάλα περάσματα στον κόσμο. Είμαι πολύ πλούσιος και πολύ επιθυμητός. Η ζωή μου αλλάζει διαρκώς και τάχιστα προς το καλύτερο. Ριζικά...

byStelios

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Top Ad 728x90