Top Ad 728x90

12.8.16

, ,

Μου ανοίγεις την καρδιά και τα φτερά μου

Μου ανοίγεις την καρδιά και τα φτερά μου

Μου ανοίγεις την καρδιά και τα φτερά μου, κάθε φορά που η επικοινωνία παίρνει τα χρώματα της ικανοποίησης. Με σένα που δεν σε ξέρω και δεν με ξέρεις, κι όμως μιλάμε σαν να προϋπήρξαμε σε μια κοινωνία μιας άλλης εποχής και διάστασης. 
Είναι ολοζώντανα τα κύματα των ενεργειών που συναντιούνται, έτσι ξαφνικά, για να δώσουν το χρώμα του αφρού στην αύρα μας. Μου άρεσε πολύ αυτή η ανταλλαγή των λέξεων. 
Βγαλμένες λες σαν από όνειρο. Πάντα θέλω να εκφράζω την στιγμή που κάποιο διαφορετικό αέρινο, βρίσκει έδαφος στο μέσα μου. 
Είναι οι στιγμές που αναπτύσσουν μια άλλη δυναμική στις υπόλοιπες στιγμές του κάθε μέρα μας. Το κάνω και σήμερα, την ώρα που αναρωτιόμουν, γεμάτος από διάθεση απάντησης, τι μπορώ εγώ να σου προσφέρω, πέρα από το γλυκό βλέμμα μου. 
Μπορώ να έχω την αίσθηση που μου αρέσει σε κάθε ανταπόκριση δική σου.

Όταν ενδιαφέρομαι να μάθω τα εσώψυχα του άλλου, τα ιστορικά και τα ονειρέματα του, ενδιαφέρομαι από ψυχής. 
Ο μηχανισμός του είναι μου, λειτουργεί σε φουλ ρυθμούς και παρασύρει την ανάταση όλων των άλλων λειτουργιών. 
Θέλω ανθρώπους στη ζωή μου, που θα μπορούν να συντονίζονται οι καλύτερες εκδοχές της ολοκληρωμένης υπόστασης μου. 

Αγγίζεις... την τελειότητα, έστω και προς χάριν της στιγμής...

by Stelios


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Top Ad 728x90