Top Ad 728x90

29.8.16

, ,

Τι θα κάναμε αν δεν προσδοκούσαμε τα καλύτερα;


Τι θα κάναμε αν δεν προσδοκούσαμε τα καλύτερα;

Με πιάνει πότε πότε ...και καταγράφω δημοσίως τις στιγμές μου. Επιμένω στη δύναμη των στιγμών, γιατί ταιριάζουν πιο πολύ σε ονειρικές σκηνές, έχουν πιο ζωντανή τη φαντασία και πολλά κέντρα του "είναι" μας βρίσκονται σε κατάσταση υψηλών αφυπνίσεων.

Συχνά με γοητεύει, μια και μόνο λέξη που θα ακούσω και μπορεί να με "παρασύρει" η γοητεία της σε μαγευτικές εμπειρίες. Αν και ενθουσιώδης ως τύπος, υπάρχει ολόκληρος μηχανισμός που αξιολογεί τους κώδικες κάθε μηνύματος. 


Πίσω από τον ενθουσιασμό, υπάρχει μια σοφία, ένας οδηγός από ψηλά που τροφοδοτεί το ένστικτο...

Είμαι πολύ ευτυχής που έχω ζήσει σπουδαία γεγονότα, που έχω ξεπεράσει πολύ μεγάλα εμπόδια, που έχω χορτάσει με γέλιο τη ζωή μου και βρίσκομαι ζωντανός και ακμαίος για νέα απρόοπτα της επόμενης στιγμής.

Ίσως γιατί πιστεύω στα θαύματα και έχω γίνει μάρτυρας πολλών θαυμάτων...

Η προσδοκία της επόμενης ιδιαίτερης στιγμής, βρίσκεται ήδη σε θέση υλοποίησης. Τι θα κάναμε αν δεν προσδοκούσαμε τα καλύτερα; Θα γιγαντώναμε τα χειρότερα... Άφησέ τα καλύτερα πίσω αυτά!



By Stelios

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Top Ad 728x90