Top Ad 728x90

10.8.16

, ,

Ας κάνουμε μια πτήση με τις αισθήσεις της ψυχής μας

Ρωτάτε να σας πω ποιος είμαι και τι αναζητώ, μέσα από αυτές τις σελίδες.  Προσπαθώ να δώσω την απάντηση κι εγώ, με λέξεις που έρχονται από το βάθος του νου, μέσα από την ηρεμία της σιωπής ...

Είμαι ένας άνδρας του κόσμου.

Μια ψυχή από το σύμπαν. 

Ένα παιδί που κοιτάει ακόμη τον εαυτό του στον καθρέπτη κι αναρωτιέται πως ξαφνικά απέκτησε σάρκα και οστά στον γήινο κόσμο.

Μια περαστική μορφή, που θέλει να αφήσει το αποτύπωμά της, πάνω στα βράχια, σαν καβαλάρης του κύματος, σα το λουλούδι που το λούζει το φως και υποκλίνεται.

Είμαι ένας απλός άνθρωπος του χρόνου που επιθυμεί να προσδοκά πάντα τα καλύτερα και μαθαίνει να διδάσκεται από τις δοκιμασίες της ζωής. 

Μέσα από όνειρά μου, πλάθω τα οράματά μου, με κατευθυντήρια δύναμη την αγάπη, τη μοναδική και ακατάλυτη που φέρνει την ειρήνη, την αρμονία και την ισορροπία των σκέψεων. 

Βλέπω την προσέγγισή μας μέσα από δω σαν μια απόπειρα ψυχικής έκφρασης, σαν να είμαστε σε ένα "άυλο" κόσμο, όπου συναντιούνται μόνο οι σκέψεις και τα ανομολόγητα εσώτερά μας. 

Διάλογοι. Έκφραση. Επικοινωνία. 

Μια άσκηση θετικής επαφής μεταξύ ανθρώπων που δεν έχουν θέα μεταξύ τους, αλλά έχουν ανοικτή τη ψυχή τους με σκοπό να ανατροφοδοτήσουν με περισσότερη λάμψη το πρόσωπό τους.

Ακούγεται ίσως παράξενο, αλλά για μένα είναι η πραγματικότητα της περιόδου. 

Επιθυμώ να εκπέμπω για σας τα καλύτερα μου, με την ευχή, όλα τα δικά σας καλά που θα στείλετε, να σας επιστραφούν από το Θεό, πολλαπλάσια. 

Συναντήσεις κορυφής, θα το ονόμαζα, αν καταφέρναμε να μιλήσουμε μέσα από τους ανώτερους ευατούς που όλοι έχουμε μέσα μας.

Αυτές τις συναντήσεις προσδοκώ να κάνουμε από τη διαδυκτιακή μας περιπλάνηση, που "τρώει" την ώρα στο λεπτό! 

Αξίζει να κάνουμε μια πτήση με τις αισθήσεις της ψυχής μας. Καθαρά, αγνά, ατόφια. 

Άλλωστε, όπως λέω συχνά, η έκφραση του προσώπου μας ακτινοβολεί τις αρετές της ψυχής μας. 

Το ζητώ σε κάθε προσευχή μου. 

Το επικαλούμαι σε κάθε διαλογισμό της σκέψης μου.

Δεν είμαι οπαδός καμιάς θρησκείας, ομάδας, ή παράταξης. 

Ταυτίζομαι με το αληθινό και το ωφέλιμο, δίνοντας ενέργεια σε ότι μου αρέσει και με ενδιαφέρει....Αρκεί να είναι ωραίο και εποικοδομητικό για όλους.

Σέβομαι τις παραδόσεις του τόπου μας και συμμερίζομαι τη λαική αγωνία για την επιβίωση. Προσδοκώ το καλύτερο...

Σας καλώ λοιπόν να μοιρασθούμε καλές στιγμές, ασκώντας τη θετική μας έκφραση μέσα από αυτές τις σελίδες. Κερδισμένοι μπορούμε να βγούμε. Χαμένοι όχι...

Εκφράστε το καλύτερο της στιγμής σας.

Βγάλτε από μέσα σας ότι σας πληγώνει και αισθανθείτε πιο ανάλαφροι...

by Stelios



Οι "Συναντήσεις" δεν είχαν προμελετηθεί! Προέκυψαν ξαφνικά, όπως και το προφίλ μου στον Pathfinder.  
Κατά το διάστημα προετοιμασίας των Ολυμπιακών Αγώνων, σε μια από τις εγκαταστάσεις, σε ώρα αναμονής,  
πάτησα τα πλήκτρα και έγιναν όλα, θα έλεγα, χωρίς πολύ σκέψη... Εκείνο το διάστημα, περίσσευε μέσα μου, η διαίσθηση, η διόραση και η "μεταφυσική" ανησυχία! Έκανα πολύ διαλογισμό και προσευχόμουν μεθοδικά.  
Σκέφτηκα ότι θα ήταν χρήσιμο να εξασκήσω μέσα από το club τη θετική σκέψη και έκφραση, γνωρίζοντας ότι αυτό μπορεί να έχει απόδοση, μέσα από την χρήση θετικών λέξεων και εκφράσεων με επανάληψη. Με δελέασε, το γεγονός, ότι θα είχα απέναντι μου κι άλλους χωρίς να τους ξέρω και να με ξέρουν... 

Τώρα από το blog!

(Από το κείμενο του club Συναντήσεις) 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Top Ad 728x90