Top Ad 728x90

27.8.16

, ,

Το πιο σπουδαίο στην καθημερινή μας επαφή, είναι η αλήθεια

Το πιο σπουδαίο στην καθημερινή μας επαφή, είναι η αλήθεια

Οι συναντήσεις μου με άτομα που εκπέμπουν στην ίδια συχνότητα με μένα, φορτίζουν κάθε φορά τις "μπαταρίες" μου. Με επαναφέρουν σε πιο αρμονική λειτουργία, επομένως αυξάνεται η ισχύς μου. Τα ξεχωρίζω από την πρώτη ματιά καθώς η έλξη είναι μαγνητική ως φαινόμενο... Όλα τα άλλα, είναι ζήτημα αμοιβαίου συντονισμού...

Το πιο σπουδαίο στην καθημερινή μας επαφή, είναι η αλήθεια. Η αλήθεια των προσώπων, των γεγονότων, των προθέσεων, του περιβάλλοντος μας. Δύσκολο σαφώς, όμως είναι μονόδρομος αν αναζητάς αυθεντικές απολαύσεις. Πάντα δίνω προτεραιότητα στην ποιότητα σε σχέση με την ποσότητα.

Ποτέ δεν φοράω ρολόι από αντιγραφή. Προτιμώ τα γνήσια, με ειλικρινή υπογραφή, με ατόφια μέταλα και πέτρες. Θέλω να είναι πάνω στο χέρι μου η καλύτερη ενέργεια, που να αποτρέπει τις πλάνες και τα ψεύτικα.

Όλα πάνε σαν αλυσίδα. Το καταλαβαίνουν όσοι έχουν εμπεδώσει πως οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά.

(Μερικές φορές, έρχονται στην επιφάνεια κάποιες πτυχές που ζητούν επίμονα κάλυψη... Γνωρίζω όμως πως δεν μπορείς να τα έχεις όλα...)

Καλά να περνάτε και μην κολλάτε ποτέ σε αναπάντητα γιατί...

Κοιτάμε μπροστά!

* Η κοπέλα της φωτογραφίας, μου έκανε καλό κλικ σήμερα 



By Stelios

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Top Ad 728x90