Top Ad 728x90

8.8.16

, ,

Χωρίς όνειρα, δεν είμαστε τίποτα...

Χωρίς όνειρα, δεν είμαστε τίποτα...


Χωρίς όνειρα, δεν είμαστε τίποτα... 

Μια στις τόσες... Έτσι "κατάντησα" την είσοδό μου εδώ. Δικαιολογημένος απών ή αδικαιολόγητη η απουσία; 
Υπάρχουν τόσα άλλα πιο σοβαρά διλήμματα στη ζωή... Γι αυτό δεν θα καταναλωθώ σε απολογητικό υπόμνημα, κυρίως προς τον εαυτό μου βεβαίως, αλλά θα καταθέσω την αγάπη μου για όλους εσάς, που μου δίνετε έστω και μια λέξη από την καρδιά σας. 

Πολλά είναι μπερδεμένα μέσα μου. Υπάρχει μια συσσώρευση γεγονότων, σκέψεων, υποχρεώσεων, ενεργειών και άλλων τινων, που με έχουν φέρει σε μια κατάσταση να μην ξέρω από ποιο θα βάλω αρχή! 

Πως τα κατάφερα έτσι, ο Θεός ξέρει... Αποφάσισα λοιπόν να χαλαρώσω. Να αφήσω κάποια να κυλήσουν μόνα τους και να επιστρέψω με πιο καθαρό μυαλό. 

Συνήθως όλα τα τακτοποιώ. Βρίσκω την άκρη τους. Αυτή τη φορά είναι λιγάκι πιο ζόρικα, αλλά δεν είναι στο χέρι τους να με πτοήσουν! Αυτός είναι ο κεντρικός πυρήνας των νέων μου. Στην πρίζα! 



Είμαι όμως καλό ...μηχάνημα! Μπορώ περισσότερα από τα πολλά και έχω την επίγνωση ότι μου προσφέρονται άνωθεν βοήθειες σε όλους τους τομείς της ζωής μου. Σε όλη τη διαδρομή μου, έχω τη στήριξη και διαρκώς ευχαριστώ γι αυτό. 

Πολλά πράγματα θέλουν υπομονή και όσο το δυνατόν καθαρό μυαλό. Το γνωρίζω πολύ καλά από τα τόσα που έχω ξεπεράσει. Κατά τα άλλα είμαι καλά και είμαι σε θέση να πλάθω όνειρα! Χωρίς όνειρα, δεν είμαστε τίποτα... 

Γι αυτό προσπαθώ να πάντα να είμαι σε θέση θέασης πολύχρωμων εικόνων.  

Η ζωή συνεχίζεται. Προσδοκώ το καλύτερο...

by Stelios

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Top Ad 728x90