Top Ad 728x90

22.8.16

,

Με την τέχνη της αλήθειας και τη δύναμη της ψυχής



Με την τέχνη της αλήθειας και τη δύναμη της ψυχής
 
Χθες υπήρξε μια ανατροπή σε ένα γεγονός που με βάρυνε μέσα μου. Μια κατάσταση για την οποία έχω εκφρασθεί εν μέρει και μέσα από δω και που πολλοί άνθρωποι στο ευρύτερο περιβάλλον γνωρίζουν εδώ και μήνες. 


Είχα τη δύναμη και την υπομονή να αφήσω το μπαλάκι στα χέρια άλλων, μέχρι να ιδρώσει η χούφτα τους. Περίμενα με χαρακτηριστική άνεση να δω τι θα γίνει με κείνο το μπαλάκι, θεωρώντας εαυτόν σε θέση δικαίου... 

Χθες, το άφησαν να πέσει κάτω και μου πρότειναν την παλάμη του χεριού τους. Κατακόκκινη, έτοιμη να αναφλεγεί ... 

Άκουσα λέξεις από χείλη που πήραν το σχήμα της ταπεινότητας κι ένα συγγνώμη που έκανε τα μάτια να στριφογυρίζουν από την παραδοχή του εγκλωβισμού τους. 

Για μια ακόμη φορά στη ζωή μου, είχα χρησιμοποιήσει την τέχνη της αλήθειας και τη δύναμη του εσωτερικού μου κόσμου, για να πάρω και να πάρουν ένα μάθημα ζωής. 

Μακάρι να μπορούσα να εκφραστώ περισσότερο μέσα από δω, να έλεγα σαφέστερα τα πράγματα, γιατί θα έμοιαζε σαν ένα παραμύθι με πολύ σασπένς και απροσδόκητα γυρίσματα, θα ήταν μια καλή μαγιά για ένα υποψήφιο best seller, που θα πρόσφερε ικανά στοιχεια γνώσεων και επιγνώσεων! 

Γνωρίζω καλά πως δεν είμαι εύκολος με την ιδιότητα του αντίπαλου για κανέναν, πολύ περισσότερο για τον ίδιο τον ευατό μου. Η τέχνη να σκοράρεις αν δεν είναι θείο χάρισμα ενός ταλέντου, είναι μια τέχνη που απαιτεί επίμονη, διαρκή και επιδέξια άσκηση. 

Δικαιωμένος αισθάνθηκα από την αρχή του γεγονότος, η χθεσινή επιβεβαίωση, ήταν απλά μια ασίστ να δικαιωθούν βασικές παραπλανημένες αρχές από την άλλη πλευρά. Όσο κι αν ακούγεται εγωιστικό, η θεώρησή μου βασίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια, έχοντας ως δεδομένο και το αποτέλεσμα του γεγονότος.

Πολλοί έχουμε έλθει σε αυτό τον κόσμο, σε μια τόσο μεταβατική περίοδο για την ανθρωπότητα, για να ενώσουμε το παλιό με το καινούργιο, κοιτώντας μπροστά.
Το έλεγα χθες βράδυ στο μπαρ και στον φίλτατο μου δήμαρχο, πως εκείνο που μετράει τελικά στη διαδρομή της ζωής μας, είναι ο τελικός λογαριασμός που αφήνουμε φεύγοντας από τον κόσμο.


 Ή αλλιώς, τι ψυχή θα παραδώσεις...


By Stelios

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Top Ad 728x90