Top Ad 728x90

20.8.16

, ,

Η μεγαλύτερη ευχή μου μέσα στο χρόνο

Η μεγαλύτερη ευχή μου μέσα στο χρόνο

Κάποτε, έγραφα πολύ όμορφα κείμενα.
Αισθανόμουν πως ήμουν συνδεδεμένος με μια πηγή ψηλά στον ουρανό, που τροφοδοτούσε τη σκέψη μου. 

Αισθανόμουν πως το χέρι μου ήταν συνδεδεμένο με το χέρι μιας αέρινης μορφής και έγραφε την κάθε μου λέξη. 
Ήταν μια πολύ ζωντανή περίοδος για μένα. 
Πολύ σημαντική, ασύγκριτα μεγαλειώδης με όλες τις άλλες. 

Πάει κάποιος καιρός που έχω απομακρυνθεί από αυτή την ωραία κατάσταση. 
Έτσι αισθάνομαι. 
Βέβαια, γνωρίζω πολλά από τα γιατί και δεν εκπλήσσομαι. Σκέπτομαι όμως πως, τώρα, το χρειαζόμουν περισσότερο. Αποπειράθηκα πριν από λίγες ώρες να βρεθώ σε μια ατμόσφαιρα διαλογισμού, για να παρακινήσω τα αόρατα όντα που βρίσκονται στην ανεξάντλητη πηγή του σύμπαντος, να ξαναέλθουν στη ζωή μου, να ξαναζήσω μέσα σε όλα εκείνα τα ανεξίτηλα χρώματα που με περιέβαλαν, μέσα και έξω μου... 

Ελπίζω να εισακούσθηκα και να αρχίσει ξανά το ταξίδι μου στα πιο δυνατά και άξια. 
Η ποιότητα γίνεται εκλεκτή όταν επέρχεται στο είναι μας, η ανώτερη ισορροπία. 
Είναι και η μεγαλύτερη ευχή μου μέσα στο χρόνο. 

Να υπάρχει αρμονία, ισορροπία και ειρήνη μέσα μου, να έχω την ενέργεια που σε ωθεί πάντα μπροστά! 

By Stelios

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Top Ad 728x90