Top Ad 728x90

17.3.16

,

Οι γυναίκες μου δίνουν μεγάλη δύναμη


    Πάλι με πέτυχες με εσπρέσο, αλλά στο γραφείο...

    Λοιπόν, ουσιαστικά δεν μοιράζομαι κάτι ξεχωριστό από μένα εδώ. Μόνο κάποιες στιγμές, που τις αφήνω να εκφραστούν ελεύθερα, έτσι για την τιμή τους! 

Άλλαξα και μάρκα στα τσιγάρα μου. Davigoff Gold,  μετά από χρόνια προτίμηση στα εγγλέζικα. Καφές και τσιγάρο πάνε μαζί. Μια απόλαυση που κοστίζει εσωτερικώς και εξωτερικώς, αλλά που είναι μέρος των παθών ορισμένων από εμάς. Η τάση είναι να σταματήσεις το κάπνισμα και η μόδα να στρίβεις old Holborn...

    Αυτές τις μέρες θα αλλάξω τα γυαλιά μου. Θα αλλάξω την κομμώτρια μου. Θα αλλάξω τις νυκτερινές μου συνήθειες. Έμεινα πολύ στο σπίτι. Δεν μου πάει. Θα βγαίνω περισσότερο, όπως όλα τα χρόνια της ζωής μου. Το ουίσκι μου δεν το αλλάζω. Έχω δύο επιλογές. Όταν είμαι κουρασμένος, προτιμώ το j&b αραιωμένο με νερό, ενώ στα νορμάλ και στα χάι μου, πίνω civa's... Μου αρέσει πολύ το ουίσκι και ο καλός καφές, όπως και οι γυναίκες με προσωπικότητα και λάμψη. 

    Αυτές δεν τις κόβω με τίποτε. Οι γυναίκες μου έχουν δώσει μεγάλη δύναμη στη ζωή μου. Εξαρτώμαι πολύ από την γυναικεία αύρα δίπλα μου.  

Αυτοκίνητο δεν μπορώ να αλλάξω τώρα, θα ήθελα όμως να πρόσεχα περισσότερο το αγαπημένο μου. Έχει περάσει πολλά μαζί μου και συχνά στενοχωριέμαι γι αυτό. όλα έχουν την ενέργεια τους, την ψυχή τους! Και δεν μπαίνω σε θεωρίες περί ψυχής... 

Άλλωστε δεν είμαι οπαδός καμμιάς θεωρίας. Η θεωρία που μου αρέσει είναι αυτή που βγάζει η εσωτερική μου φωνή. 

Υπάρχει ένας αυτόματος μηχανισμός που επιλέγει και είναι καθαρά προσωπική μου υπόθεση. Στη ζωή μου πάντα παίζει μεγάλο ρόλο το πιο κοντινό μου ερέθισμα. Κυρίως με ποια γυναίκα είμαι σε σχέση.

Λειτουργώ με εμπνεύσεις και μόνο με αυτές με έχουν οδηγήσει σε επιτυχίες. Χωρίς αυτές κυλάει η μετριότητα... Κι έχω εμπνεύσεις, όταν εκφράζεται η ψυχή μου...

    Καλό το διάλειμμα, αλλά είναι όπως η εξαίρεση στον κανόνα! 





by Stelios

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Top Ad 728x90